biznesa attīstība


- Tendences
- 12.05.2024.
- Marija Leskavniece
Adījumi, ko vērts lāpīt

- Personāla attīstība
- 07.04.2024.
Atlicināt laiku svarīgākajam

- Psiholoģija
- 07.04.2024.
Mācāmies sastrādāties

- TOP1.01
- 03.12.2023.
Latvijas vērtīgāko uzņēmumu TOP101

- Viedoklis
- 12.07.2024.
Svarīgāka par lielumu ir biznesa vitalitāte un godīga uzņēmējdarbības vide
Biznesa izveidē un attīstīšanā ir dažas zīmīgas līdzības ar bērna dzimšanu un audzināšanu. Lai arī emocionāla pārdzīvojuma ziņā nekas nevar stāties līdzās ģimenei, tomēr arī uzņēmuma izveide un pieaugšana tā dibinātājiem ir emocijām bagāts stāsts.

- Instrumenti
- 02.06.2024.
- Marija Leskavniece
Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem
«Cenšos pamanīt jaunos viedokļu līderus, kuru radītais saturs ir viņu personības atspoguļojums — patiess un nesamākslots, kā arī tādus jaunos uzņēmējus, kuri labprātīgi dalās ar vērtīgu biznesa know-how,» saka Roberts Erdmanis, digitālās tirdzniecības eksperts.

- Tendences
- 12.05.2024.
- Marija Leskavniece
Adījumi, ko vērts lāpīt
Latviešu zīmola for lovers and trees radītājas Agnese Kazāka un Kristīne Sproģe-Lizandere dabā atradušas ne tikai spēku un veldzi, bet arī ideju veiksmīgam biznesam

- Personāla attīstība
- 07.04.2024.
Atlicināt laiku svarīgākajam
Labam vadītājam jāspēj diendienā paveikt stratēģiskus un biznesa attīstībai kritiski svarīgus uzdevumus, bet, lai to varētu izdarīt, jāattīsta vēl kāda spēja — prasme deleģēt citus darbus un uzticēties padotajiem

- Psiholoģija
- 07.04.2024.
Mācāmies sastrādāties
Foto - Konsultē Draugiem Group uzņēmuma Printful globālā personāla direktore Pārsla Baško


- Labs bizness
- 02.10.2023.
- Ilze Šķietniece
Riskē un laimē!

- Aktuāls jautājums
- 02.10.2023.
Attīstība jāpiebremzē

- Viedoklis
- 04.04.2023.
Ekonomikas modelim jāmainās uz straujāku eksporta attīstību un privāto investīciju piesaisti

- TOP1.01
- 04.12.2022.
Kāpēc būtu jāzina sava uzņēmuma vērtība?

- Veiksme
- 26.10.2022.
Vērtīgākais resurss — cilvēki

- Viedoklis
- 24.08.2021.
Kā veidot ilgtspējīgu uzņēmumu nākotnei?

- Labs bizness
- 02.10.2023.
- Ilze Šķietniece
Riskē un laimē!
Ik gadu tiek pārdoti daži Latvijā dibināti jaunuzņēmumi. Darījumu summas mērāmas pat miljonos eiro. Taču ceļš līdz tam bieži vien ir prasījis lielu neatlaidību

- Aktuāls jautājums
- 02.10.2023.
Attīstība jāpiebremzē
Zāles pret augsto inflāciju — tā finansisti pamato Eiropas Centrālās bankas lēmumu celt procentu likmes. Bankas padome 14. septembrī to nolēma darīt jau desmito reizi, galveno bāzes procentlikmi paaugstinot līdz 4,5%

- Viedoklis
- 04.04.2023.
Ekonomikas modelim jāmainās uz straujāku eksporta attīstību un privāto investīciju piesaisti
Pēc vairāk nekā 30 neatkarības gadiem redzam, ka Latvijas iedzīvotāju labklājība pēc dažādu pētījumu un rādītāju datiem ir pieaugusi un mūsu valsts ir pilntiesīga “bagātnieku kluba” jeb Rietumu ekonomikas dalībniece. Tomēr šajā Rietumu “bagātnieku klubā” esam viena no nabadzīgākajām valstīm, diemžēl mūsu kaimiņvalstis daudz ātrāk virzās uz labklājīgāko valstu saraksta augšpusi, kamēr Latvija turpina atpalikt aizvien vairāk. Pašlaik nav nekādu indikāciju, ka mums ir cerības nonākt starp Eiropas turīgākajām valstīm, kas nozīmē, ka līdzšinējā ekonomikas attīstības politika nedarbojas un to steidzami nepieciešams mainīt, fokusā liekot straujāku eksporta attīstību un investīciju piesaisti, nevis dažādu finanšu līdzekļu pārdali.

- TOP1.01
- 04.12.2022.
Kāpēc būtu jāzina sava uzņēmuma vērtība?
Latvijas vērtīgāko uzņēmumu TOP101 projekta misija ir rosināt sabiedrībā diskusijas par biznesa vērtību un to ietekmējošiem faktoriem, ko TOP101 veidotāji — Prudentia un Nasdaq Riga — veiksmīgi dara jau 17 gadu garumā.

- Veiksme
- 26.10.2022.
Vērtīgākais resurss — cilvēki
Silvestrs Savickis korporatīvās komunikācijas uzņēmumam LEAD kā līdzīpašnieks pievienojās pirms 11 gadiem un uzskata, ka lielu daļu biznesa veiksmes šajā jomā nosaka diplomātijas spēja, kontakti un patiesa interese par savu darbu

- Viedoklis
- 24.08.2021.
Kā veidot ilgtspējīgu uzņēmumu nākotnei?
Tradicionāli vadības teorija pārmaiņu, riska vadības, inovāciju, un biznesa funkciju jautājumus ir iztirzājušas kā atsevišķas, savstarpēji maz saistītas disciplīnas (mēs studējam marketingu, finanses, grāmatvedību, nepiešķirot pārāk lielu nozīmi holistiskai pieejai, uzņēmuma esībai, lai analizētu uzņēmuma jēgu, nozīmību, arī riskus tā pamatfunkciju veikšanai). Šāda pieeja atspoguļo mūsu, Rietumu pasaules, domāšanas lineāru filozofisko nostāju. Vēsturiski Rietumu domāšanas sistēmas balstītas grieķu-romiešu filozofijas skolā, nodala atsevišķus, individuālus elementus kategorijās, piešķirot tiem konkrētu kategorisku pievienotību (piemēram, gan drēbju skapis, gan galds ir ‘mēbeles’, lai gan individuālās vienības izmantojam dažādi, un mūsu sajūtas un uztvere par šiem priekšmetiem var būt ļoti atšķirīgas. Bet šāda kategorizācija palīdz mums justies droši par to, kas ir kas).
