Bez drosmes nav uzvaras • IR.lv

Bez drosmes nav uzvaras

Andris Rubīns, Magic vadošais partneris
Andris Rubīns, Magic vadošais partneris

Drosme mārketingā, uzņēmējdarbībā, sportā un jebkurā citā jomā nereti sākas ar sapņiem

Lai gan mūsu basketbola izlases treneris Luka Banki komandu atkārtoti aicināja nekļūt augstprātīgiem, tas netraucēja viņiem mērķēt krietni augstāk, nekā vairums ticēja, ka vispār iespējams nokļūt. To apvienojot ar smagu darbu un komandas garu, Latvija šogad pārsteigusi pasauli gan basketbolā, gan hokejā. Turklāt radījusi pārliecību, citējot Hariju Vītoliņu, ka tas ir tikai sākums.

Neatlaidība un komandas kopdarbs ir bijis pamatā, arī veicot Baltijā plašāko zīmolu pētījumu Brand Capital, kam nākamgad svinēsim 20 gadu jubileju. Pētījums kalpo par pamatu Baltijas zīmolu topam, kas arī ik gadu tiek pilnveidots un attīstīts. Šogad pētījumu ciešā Wit Consulting zīmolu konsultantu uzraudzībā veica viena no vadošajām Eiropas pētījumu kompānijām Norstat, aptaujājot vairāk nekā 3000 ekonomiski aktīvo iedzīvotāju Baltijas valstīs. 

Kopumā tika vērtēti vairāk nekā 600 zīmolu, un iegūtas atbildes uz gandrīz 300 jautājumiem par dzīvesstilu, attieksmi un ieradumiem. Un šogad pirmo reizi nolēmām mērīt arī zīmolu drosmi, jau esošajiem sarakstiem pievienojot jaunu — drosmīgāko zīmolu — topu.

Drosmīgais Aerodium

Drosmīgi mērķi virzījuši pasaulē vadošo vertikālo vēja tuneļu ražotāju Aerodium, kas šogad Brand Capital pētījumā atzīts par drosmīgāko Latvijas zīmolu. Kā jokodams atzīst uzņēmuma dibinātājs Ivars Beitāns, ja iedod kaskadierim vadīt uzņēmumu, viss kļūst iespējams.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu