Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem • IR.lv

Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem

Marija Leskavniece

Iesaka Andis Arnicāns, tiešsaistes kursu treneris, kurš palīdz dažādu jomu ekspertiem izveidot mācības 


Eseja 1000 patiesu fanu
Manuprāt, ilggadējā žurnāla Wired izveidotāja un ilggadējā redaktora Kevina Kellija (Kevin Kelly) eseja 1000 patiesu fanu (1000 True Fans) būtu jāizlasa katram uzņēmējam un cilvēkiem, kuri kaut ko rada. Tā sniegs jaunu skatījumu par to, cik liela auditorija mums ir nepieciešama, lai uzbūvētu ilgtspējīgu biznesu. Atgādinājums koncentrēties uz kvalitāti pāri kvantitātei un rūpēties par saviem klientiem, veidojot ilgstošas attiecības.

Grāmata Essentialism: The Disciplined Pursuit of Less
Šo Grega Makkjūena (Greg McKeown) grāmatu pārlasu regulāri, jo tā liek izvērtēt, vai manas prioritātes atbilst tam, kur vēlos doties. Tā palīdz mazināt tādu dienu nozīmi, kurās rodas sajūta, ka strādāts ir daudz, bet svarīgākās lietas nevirzās uz priekšu. Grāmatā aprakstītas praktiskas stratēģijas, kā atbrīvoties no liekā, lai vairāk resursu atliktu tam, kas patiešām svarīgs — gan darbā, gan ārpus tā.


Uzņēmējs, investors un filantrops Alekss Hormozi
Alekss Hormozi (Alex Hormozi) spēj ļoti vienkāršā un koncentrētā veidā sniegt vērtīgus padomus un praktiskas stratēģijas biznesa veidošanā. Iesaku iegādāties arī viņa grāmatu $100M Offers, kas palīdzēs uzlabot piedāvājumu neatkarīgi no nozares, kurā strādājat. Vai palasīt viņa Twitter ierakstus, ja vēlaties saņemt spēcīgu iedvesmas devu īsā laikā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu