Tīmekļa tirgus

Zīmējums — Freepik

Zīmējums — Freepik

Pēc pandēmijas paātrinājuma virtuālā tirdzniecība nostabilizējusies, tomēr nākamajam izrāvienam parasti kaut kā pietrūkst

Vēlme sajust auduma pieskārienu ādai un nostaigāt dažus metrus ne tikai svešās, bet arī savās jaunajās kurpēs. Lai gan ilgus gadus daudzus no ie­pirkša­nās internetā atturēja šādas un līdzīgas kaprīzes, Centrālās statistikas pārvaldes dati rāda, ka pērn visbiežāk ļaudis tiešsaistē iegādājušies tieši apģērbus un dažādas elektropreces. Toties ēdienu piegāde dažās vecuma grupās pagājušajā gadā, salīdzinot ar iepriekšējo, samazinājusies pat par 15 procentiem. Kopumā gan paradums vajadzīgo (vai kāroto) meklēt un atrast tīmeklī kopš pandēmijas straujā uzrāviena ir saglabājies gana daudziem. 

Tomēr gandrīz ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju vecumā no 45 līdz 54 gadiem ne reizi nav iepirkušies internetā, liecina statistikas pārvaldes dati. Savukārt vecuma grupā no 65 līdz 74 gadiem — gandrīz puse. Tātad neapgūtais tirgus potenciāls joprojām ir ļoti liels. Turklāt globālais tīmeklis ļauj uzņēmējiem meklēt savu potenciālo klientu ne tikai pašu mājās, bet jebkur pasaulē. 

Jaunākajā žurnālā