Apturēt varmākas roku • IR.lv

Apturēt varmākas roku

Ne just, bet parādīt, kā tas objektīvi izskatās no malas, tāds varētu būt uzdevums, ko aktieriem devusi režisore Ildiko Gāšpāra. Ieva Segliņa — Muškates kundze, Lauris Dzelzītis — Lilioms. Foto — Marko Rass
Edīte Tišheizere, žurnāla Ir teātra kritiķe

Lilioms Dailes teātrī uzrāda krasu skatpunkta maiņu. Nepatīkami, bet… pārliecinoši

Reti gadījies iznākt no teātra tik satriektai un pretrunu plosītai. Pieredze palaikam ir visai apgrūtinoša nasta, kur jaunības iespaidi ir vieglākā un gaišākā daļa. Dailes teātris šīs sezonas laikā jau otru reizi atvēzējies ne tikai pret spožām Latvijas teātra leģendām, bet — gluži personiski — arī pret manām atmiņām un licis pārvērtēt pamatvērtības. Nedaudzajās dienās, kas pagājušas kopš Lilioma pirmizrādes, ungāru režisores Ildiko Gāšpāras iestudējums griezies manā galvā kā filmas cilpa, atklājot uzreiz neieraudzītas vērtības un slāpējot pirmā brīža noliegumu. 

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu