Drošība — jaunā veselība • IR.lv

Drošība — jaunā veselība

Andris Rubīns
Andris Rubīns, Magic vadošais partneris

Pēdējos gados pasaule kļuvusi vēl grūtāk prognozējama, vieniem satricinājumiem un izaicinājumiem nomainot citus

Īpašs prieks, ka nu jau par stabilu vērtību kļuvusi Brand Capital izpēte, kas ir apjomīgākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijas valstīs. To ik vasaru kopā ar partneriem veicam jau 18 gadus pēc kārtas. 

Iepriekšējos divus gadus novērojām, kā pandēmijas ietekmē mainījusies sabiedrības uzvedība un zīmolu vērtējumi, strauji augot rūpēm par veselību un arī veselības jomas zīmoliem iegūstot vēl nebijušu popularitāti. Šogad visiem labi zināmu iemeslu dēļ aktuālāka kļuvusi personīgā un valsts drošība, kā arī palīdzības sniegšanas un ekonomijas tēmas, tomēr saglabājušās arī bažas par mentālo veselību. 

Visstraujāk mīlestību Baltijas mērogā izdevies audzēt Omnivai, kas turpinājusi pandēmijas laika izaugsmes paātrinājumu arī šogad, pirmo reizi iespraucoties Latvijas un Baltijas mīlētāko zīmolu topa trijniekā. Savukārt mīlētāju straujāko pieaugumu Latvijā un Igaunijā piedzīvojis Lidl, kas pēc krietnas gaidīšanas beidzot atvēra savus veikalus pie mums un mūsu ziemeļu kaimiņiem, no Baltijas izdevīgākā zīmola troņa gāžot ilggadējo līderi Maxima. Zīmolu topa līdera godu izdevies nosargāt Swedbank zīmolam, kas atzīts par mīlētāko visā Baltijā arī šogad.

Tu esi tas, ko tu meklē

Leģendārais pavārmākslas meistars Mārtiņš Rītiņš savulaik bieži mēdza teikt — «tu esi tas, ko tu ēd». Mārketinga pasaulē pēdējos gados arvien aktuālāka kļūst tēze — «tu esi tas, ko tu meklē». Respektīvi, ja uzņēmums spēj piesaistīt auditorijas uzmanību, piedāvājot kaut ko inovatīvu vai interesantu, tad mūsdienās to viegli ieraudzīt Google meklēšanas statistikā. Savukārt kombinācijā ar mīlētāko zīmolu datiem tas ir rīks, ar kuru var diezgan precīzi prognozēt arī nākotnes biznesa potenciālu. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu