Radoši digitālo aģentūru Wrong Digital nebaida kļūdas, jo no tām mācās būt empātiski, zinātkāri, aktuāli un trāpīgi
Komunikācijas industrijas būtība ir spēja radīt īsus un saistošus stāstus. Jārēķinās, ka pasaulē ir daudz interesantu lietu, nedrīkst būt uzbāzīgs. Jārada īss un interesants stāsts, jo katram laiks ir tik, cik ir. Šādus spēles noteikumus iezīmē radoši digitālās aģentūras Wrong Digital vadītājs un līdzīpašnieks Artis Krilovs. Viņa ceļš reklāmas industrijā sākās ar bēgšanu no finanšu pasaules ekseļiem un trim vārdiem.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.