Uz viļņa • IR.lv

Uz viļņa

Jānis Berdigans. Foto — Reinis Hofmanis
Osvalds Zebris

Virgin, H&M un Vils Smits iegulda latviešu Printify, kas gatavojas jaunam attīstības lēcienam

Latvijā radītā apdrukas «pēc pasūtījuma» (print on demand) platforma Printify 2021. gada rudenī spējusi piesaistīt pasaulē pazīstamus investorus, kas ieguldījuši 50 miljonus ASV dolāru uzņēmuma paplašināšanā. Printify vērtība pārsniedz 300 miljonus dolāru, un, pateicoties akciju opciju iespējām, vairāki šī uzņēmuma darbinieki šobrīd jau ir miljonāri. 

Viens no kompānijas dibinātājiem un līdzīpašniekiem Jānis Berdigans cer, ka darbinieki nopelnīto investēs jaunos uzņēmumos un Printify tā spēs iekustināt tehnoloģiju jaunuzņēmumu vilni Latvijā.

Saistībā ar Printify nesen piesaistīto investīciju ir izskanējuši tādi vārdi kā Ričards Brensons un Virgin Group, H&M Group, Holivudas aktieris Vils Smits. Kā tev šķiet, kāpēc viņi ir izšķīrušies par ieguldījumu tevis dibinātajā uzņēmumā?
Viņi saskata potenciālu gan drukas pēc pieprasījuma tirgus nišā, gan mūsos kā nišas spēlētājā. Nozare vēl ir ļoti agrīnā attīstības fāzē. 

Ražošanai pēc pieprasījuma ir liela nākotne, jo tā balstās pieejā, ka ražojam tikai tad, kad klients produktu ir pasūtījis. Nevis saražojam milzīgus krājumus, kurus tad mēģina pārdot izpārdošanās, jo precīzi uzminēt pieprasījuma apjomu nav iespējams. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu