Paradumu maiņa

Toms Rupšis, Maxima Latvija vadītājs
Print Friendly, PDF & Email

Nenoliedzami, pandēmija ieviesusi korekcijas, un šogad ievērojami daudz resursu esam veltījuši drošas vides nodrošināšanā gan klientiem, gan darbiniekiem. Investējot vairāk nekā miljonu eiro, esam ieviesuši vairāk nekā 40 iniciatīvu, lai mazinātu vīrusa izplatību gan mūsu veikalos, gan visā Latvijā.  Pandēmija arī mainījusi to, kā cilvēki iepērkas, — kā liecina jaunākais Maxima mazumtirdzniecības kompasa pētījums, kopš 2020. gada marta iepirkšanās paradumi mainījušies jau 68% iedzīvotāju. Cilvēki sākuši vairāk rūpēties par savu veselību un drošību, pērkot vitamīniem bagātākus produktus (13%); uz veikalu dodas retāk (47%), vienlaikus pērkot vairāk, kā arī biežāk iepērkas internetā (17%) .

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu