Savienot divas pasaules

Jari Latvanens. Foto — Reinis Inkēns
Marija Leskavniece
Print Friendly, PDF & Email

Veikalam jāspēj piedāvāt pircējam tik visaptverošu pieredzi, lai viņš nemeklētu vajadzīgo pasaules tīmeklī, bet atvērtu tirdzniecības zāles durvis, uzskata Stockmann Group izpilddirektors Jari Latvanens

Mazumtirdzniecība pandēmijā piedzīvoja strauju apgrozījuma kritumu un stingrus ierobežojumus. Sabiedrības kopējiem vakcinācijas rādītājiem pieaugot, pircēji atgriezušies veikalos, bet paradums ātri un ērti iepirkties tīmeklī nekur nepazudīs. Kādu klātienes pieredzi var piedāvāt veikali, lai atvilinātu pircēju atpakaļ no interneta dzīlēm? Un kā mazumtirdzniecības sektors attīstīsies turpmāk? 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu