Kalve Coffee izveidotājs Gatis Zēmanis pēc dažiem gadiem darba ņēmēja ādā kafijas industrijā nolēma kopā ar domubiedriem izveidot savu biznesu — stilīgu, kvalitatīvu kafiju hipsteriem, kundzītēm un visiem citiem
Radīt kaut ko skaistu. Izdarīt labāk nekā citi. Atstāt kaut ko nākamajām paaudzēm, saviem bērniem. Tāda bija uzņēmēja Gata Zēmaņa pamata motivācija, kad viņš 2017. gadā izlēma radīt Kalve Coffee. «Man jau liekas, ka svarīgākais biznesā ir balanss — ka tu spēj sabalansēt finansiālās intereses ar emocionālajām,» saka starptautiski augstu novērtētā kafijas zīmola izveidotājs. Pirms diviem gadiem šis Latvijas uzņēmums ieguva sudraba medaļu Alliance for Coffee Excellence sacensībās Roast Masters of 2019.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.