Skolotāja karmas punkti 1

«Diemžēl tā ir — kļūstot par skolotāju, vairums profesionāļu finansiāli zaudē. Runājot ar citiem Mācītspēka dalībniekiem, sapratām, ka mums visiem ir bijusi izvēle starp labi apmaksātu darbu un skolotāja darbu, kurā gūt gandarījumu un dot ieguldījumu Latvijas attīstībai, bet nesaņemt atbilstošu samaksu,» saka jaunais fizikas skolotājs Jēkabs Krīgerts. Foto — Ieva Salmane
Gunita Nagle
Print Friendly, PDF & Email

Skolotāju skaits statistiski būtiski nemainās, bet katrs mācību gads sākas ar simtiem vakanču skolās. Vai taisnība, ka galvenais iemesls ir mazās algas?

Jēkabs Krīgerts jau kopš bērnības, kad vēroja vecmammu, angļu valodas skolotāju, labojam skolēnu darbus, loloja domu kļūt par skolotāju. Taču bieži nācies dzirdēt frāzi: «Tikai ne par skolotāju!» Tāpēc Jēkabs bakalaura grādu ieguva medicīnas iekārtu inženierijā un fizikā un karjeru sāka IT nozarē. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu