7 vārti uz klientu sirdi

Jānis Vēvers
Print Friendly, PDF & Email

Augot socializācijas platformu skaitam un dažādībai, uzņēmumiem jāiegulda aizvien vairāk resursu, lai sasniegtu esošos un potenciālos pircējus. Tādēļ svarīgi izvēlēties efektīvākos kanālus

Elastība un spēja piemēroties mainīgiem apstākļiem ir ikviena biznesa panākumu atslēga. Arī domājot par mērķauditorijas sasniegšanu internetā. Lai arī formāli pasaulē lielākais sociālais tīkls joprojām ir Facebook, šajā jomā nemitīgi notiek svārstības un izmaiņas, kuras jāprot izmantot. Cilvēces jaunākajā vēsturē ir simtiem piemēru, kā veiksmīga «ielēkšana» strauji augošā vidē palīdzējusi iegūt atpazīstamību ātrāk nekā cīnīšanās par uzmanību neskaitāmu konkurentu apdzīvotās platformās.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu