
2021_07_kanali.png
Augot socializācijas platformu skaitam un dažādībai, uzņēmumiem jāiegulda aizvien vairāk resursu, lai sasniegtu esošos un potenciālos pircējus. Tādēļ svarīgi izvēlēties efektīvākos kanālus
Elastība un spēja piemēroties mainīgiem apstākļiem ir ikviena biznesa panākumu atslēga. Arī domājot par mērķauditorijas sasniegšanu internetā. Lai arī formāli pasaulē lielākais sociālais tīkls joprojām ir Facebook, šajā jomā nemitīgi notiek svārstības un izmaiņas, kuras jāprot izmantot. Cilvēces jaunākajā vēsturē ir simtiem piemēru, kā veiksmīga «ielēkšana» strauji augošā vidē palīdzējusi iegūt atpazīstamību ātrāk nekā cīnīšanās par uzmanību neskaitāmu konkurentu apdzīvotās platformās.
Tas gan nenozīmē, ka katra jaunā vietne garantēs panākumus. Ne tuvu. Lielākā daļa «jauno un daudzsološo» paliek šādā statusā līdz pat darbības izbeigšanai, un tikai saujiņai izdodas nostabilizēties globālajā apritē. Un neviens nevar skaidri pateikt, kurām platformām paveiksies. Tādēļ uzņēmumu atbildīgajiem darbiniekiem nākas paļauties uz pieredzi, intuīciju un veselo saprātu, kas jāliek lietā, lai nesagrābtos pārāk daudz kontu, kuru apčubināšana paņems nesamērīgi daudz laika un dos niecīgu atdevi.