
Investējam zaļumā
Zaļā domāšana spēja pieaugt šogad, arī spītējot krīzes gadam un pieaugušajam cenu jutīgumam, tāpēc varam prognozēt tās strauju izaugsmi arī turpmāk. Produktu sastāvā, iepakojumos, servisā un komunikācijā uzņēmumiem jādomā par pieaugošo prasību pēc zaļuma un ilgtspējas.
Digitalizācija turpinās
Ja šī gada sākumā vēl neesi digitalizējies, šobrīd ir pēdējais brīdis to darīt. Cilvēki atzīst, ka gada laikā ir apguvuši jaunas digitālās prasmes, kuras gatavi pielietot. Tāpēc izmanto to un padari savu pakalpojumu pieejamāku un ērtāku!
Veicinām pozitīvas pārmaiņas
Šis bijis aktuāli vienmēr, taču krīzēs un sarežģītos laikos zīmolu aktīvisms un pozitīvu pārmaiņu veicināšana ir īpaši nozīmīga. Vairāk nekā puse sabiedrības atzīst, ka zīmolu pienākums ir palīdzēt risināt sabiedrībā aktuālas problēmas.