Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Gunita Kuļikovska. Foto no Ir arhīva
Marija Leskavniece

Iesaka arhitekte un uzņēmuma Vividly vadītāja Gunita  Kuļikovska. «Vairāk par grāmatām mani ir iedvesmojuši podkāsti. Galvenais, kas man palīdzēja veidot attieksmi un uzņēmuma vērtības, ir Seeking Wisdom, ko vada Deivids Kancels, Drift dibinātājs. Tomēr plauktā ir arī dažas rokā paņemamas grāmatas.»


Paul Hawken. Growing a Business. 
Daudzi lolo sapni par savu biznesu, bet tikai retais spēj to gan izveidot, gan noturēt. Labākās idejas ilgtspējīgam uzņēmumam ir tās, kas dziļi sakņotas paša uzņēmēja vērtībās un ideālos. Veiksmīgs bizness bieži ir spēcīgas personības atspulgs.


Ben Horowitz. The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers. 
Viens no zināmākajiem Silīcija ielejas uzņēmējiem sarakstījis grāmatu ar praktiskiem un pieredzē balstītiem padomiem jaunuzņēmuma veidošanā un vadīšanā. Asprātīgs darbs, kurā repa dziesmu vārdi pastarpina reālas problēmas, ar kurām ikdienā jāsaskaras uzņēmumu vadītājiem. Sākot no tā, ka jāatlaiž draugs vai jāpārvilina konkurents.


Michelle Obama. Becoming
ASV bijušās pirmās lēdijas stāsts. Par ambiciozu, spēcīgu sievieti, viņas ceļu kopā ar partneri, kas vienlaikus ir jādala ar visu Ameriku. Stāsts par sievietes perfekcionismu un personības cīņu ar realitāti, īstenojot personiskās ambīcijas sabiedrības labā. Grāmata ir atklāts stāsts par mērķtiecību, personiskajām veiksmēm un arī neveiksmēm.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu