Gandrīz neuzvarami • IR.lv

Gandrīz neuzvarami

Globālā vīrusa pandēmija izrādījās drošības tests zīmoliem un nozarēm. Jaunais pētījums atklāj, kā sekmējies Latvijas un Baltijas uzņēmumiem


Andris Rubīns,
Nord DDB Riga izpilddirektors

Lai gan Brand Capital pētījumu veicam jau 16 gadus, šoreiz rezultātus gaidījām tikpat nepacietīgi kā pirmajā reizē un pēc iepriekšējās finanšu krīzes 2009. gadā. Jo stāsts vairs nav tikai par uzņēmumu prasmēm radīt jaunus produktus un pievilcīgu komunikāciju, bet gan par spēju izdzīvot un pielāgoties vēl nebijušiem satricinājumiem. Covid-19 ir bijis pamatīgs drošības tests veselām nozarēm, kā rezultātā ieraugām, kuras jomas un zīmolus līdz šim nebijām pietiekami novērtējuši un kuras, tieši pretēji, bijām pārvērtējuši.

Līderis joprojām Swedbank, augošākā — Omniva

Finanšu pakalpojumu nozare gada laikā ir piedzīvojusi vienu no straujākajiem mīlētāju skaita kritumiem, tomēr Baltijas līdera godā arī šogad nepārspēta ir Swedbank. Taču visstraujāko mīlētāju pieaugumu Baltijā šogad izdevies sasniegt Omnivai, kas pandēmijas laikā veiksmīgi spēja pielāgoties strauji augošajam pieprasījumam pēc pasta sūtījumiem, ieguldījusi plašā zīmola kampaņā un sasniegusi ievērojamu apgrozījuma kāpumu. 

Pozitīvāk nekā pērn novērtētas tehnoloģiju un saldumu nozares, bet kritiskāki šogad esam kļuvuši pret ātrās ēdināšanas restorānu, degvielas uzpildes un transporta zīmoliem.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu