Dalos pieredzē: kā iekļūt periodikas izdevumu tirgū?

Jaunā uzņēmēja Katrīna Tālberga, Pikolo. Foto — Edmunds Brencis
Alise Zita Zeidaka
Print Friendly, PDF & Email

Pikolo

Īsumā. 2018. gadā radīts periodikas izdevums pirmsskolas vecuma bērniem. Žurnālā ir uzdevumi, stāsts un komikss. Katru numuru veido cita mākslinieku komanda.
Mērķis. Radīt kvalitatīvu žurnālu, kas bērniem ļauj iepazīt latviešu mākslinieku darbus un darboties pašiem — griezt, līmēt, zīmēt.
Skaistākais. «Mākslinieku lielā atsaucība. Neviens vēl nav atteicis, gluži pretēji — visus sajūsmina iespēja piedalīties projektā, kaut arī tas vēl ir diezgan jauns.»
Grūtākais. «Ar joni iekļūt periodikas izdevumu tirgū un sasniegt arvien lielāku auditoriju.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu