Mūsdienu biznesa māksla

SIA Digitālā pele īpašnieces Līga Pļaviņa (pa kreisi) un Ilze Šeikina. Foto — Lauris Aizupietis
Krista Šmite
Print Friendly, PDF & Email

Viena no pirmajām Latvijā apguvusi datordizainu, Līga Pļaviņa saprata — ar mākslu naudu nenopelnīs, tāpēc nodibināja radošo tipogrāfiju Digitālā pele un 13 gadu laikā nostiprinājusies kā inovatīvs un spēcīgs nozares spēlētājs dzimtajā Ogrē

Peles ir čaklas, bet «digitāls» ir atslēga visai uzņēmējdarbībai — izceļot biznesā  nepieciešamās īpašības, Līga Pļaviņa nonāca pie savas tipogrāfijas nosaukuma, kas turklāt ļoti labi paliek prātā klientiem. Reizēm gan ir jāpiedzīvo komiskas situācijas, kad uz telefona zvanu birojā nopietni atbild: «Labdien, jūs esat piezvanījis Digitālajai pelei, kā varam jums palīdzēt?» — tad otrā galā klients uz brīdi samulst un pajoko par neparasto nosaukumu.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu