Šausminošā mīlestība

Smalki saskaņots ansambļa darbs izceļ Lilitas Ozoliņas aktierisko spozmi. Foto — Mārcis Baltskars
Zane Radzobe, žurnāla Ir teātra kritiķe
Print Friendly, PDF & Email

Dailes teātra izrāde Māte — satricinošs Lilitas Ozoliņas aktierdarbs

Režisors Intars Rešetins izrādi nosaucis par triloģijas noslēdzošo daļu, akcentējot, ka jau iestudējis Floriana Zellera lugas Tēvs (ar nosaukumu Ak, tētīt Nacionālajā teātrī) un Dēls (Dailes teātrī), un cikls tiešām veidojas: tie ir stāsti par dažādiem ģimenes sairšanas (varbūt izdzīvošanas?) modeļiem, sastopoties ar mūžvecām problēmām — novecošanu, pieaugšanu, piederības meklējumiem. Arī izrāde Māte Dailes teātra Kamerzālē ir stāsts par pieaugšanu, tikai skatīts no pretējās — vecāku — puses, un šajā izrādē režisors riskējis, skaudrāk izceļot patoloģijas tēmas. Risks attaisnojies — Māte pierāda, ka Rešetins savā meistarībā krietni izaudzis. Bet apžilbinoši spožu šo uzvaru padara aktrise Lilita Ozoliņa Mātes lomā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu