fbpx

Ticamākā reklāma — klienta atsauksme

Ilustrācija — Shutterstock
Jānis Vēvers, speciāli Ir Nauda
Print Friendly, PDF & Email

Mudinot apmierinātos pircējus uzrakstīt atsauksmi par preci vai pakalpojumu, uzņēmums ne tikai iedrošina iepirkties citus patērētājus, bet arī padara savu vārdu vieglāk atrodamu interneta meklētājprogrammām

Mārketinga pārvaldītajā pasaulē, kurā objektīvu saturu bieži vien ir grūti atšķirt no «sadarbības projektiem», ietekmētu ietekmētāju veidotiem materiāliem un tamlīdzīgu pašslavināšanas metožu galaproduktiem, viens no nedaudzajiem «glābšanas riņķiem» ir citu lietotāju atsauksmes. Lai cik virspusējas tās būtu, reālu cilvēku rakstītas atsauksmes ļauj izlobīt nepieciešamās informācijas druskas un apjaust, vai produkts ir tik izturīgs, kā vēlaties, vai viesnīca ir gana tīra un vai nolūkotais pakalpojuma sniedzējs neliks vilties. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu

eskişehir escort samsun escort gebze escort sakarya escort edirne escort