fbpx

Savējie var arī nesaprast

Autore Marianna Zvaigzne darbojas Printful komandā kopš 2016. gada. Viņa ir studējusi valodas, un šī kaislība tagad pārtapusi karjerā, jo Marianna uzņēmumā pārrauga e-komercijas tekstu radīšanu atbilstoši zīmola vērtībām. «Mani interesē, kāda ir nākotne e-komercijas terminoloģijai latviešu valodā. Mans profesionālais izaicinājums ir atrast veidu, kā runāt par šo nozari vienkārši, nepārprotami un latviski,» viņa saka par sevi. Foto — Edmunds Brencis
Marianna Zvaigzne, uzņēmuma Printful satura redaktore un mārketinga speciāliste
Print Friendly, PDF & Email

Manuprāt, katrā uzņēmumā jābūt nelielai latviešu valodas lietpratēju komandai, kaut vai vienas personas sastāvā, kas atbild par zīmola blogu, reklāmu, darba sludinājumu, sociālo tīklu un citu publisko tekstu labskaņu latviešu valodā

Lasot Baltijas zīmolu topa favorītu mājaslapas un mārketinga kampaņas internetā, pārsteidz, ka Latvijā radītiem zīmoliem ir grūtības par sevi rakstīt latviski. Rodas iespaids, ka latviešu valodas rakstītprasme mūsdienu Latvijas zīmoliem attīstās kā skolā: kamēr jaunuzņēmumi jaunākajās klasītēs iepazīst ābeci, «lielie» uzņēmumi raksta «smukiem teikumiem».

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu

eskişehir escort samsun escort gebze escort sakarya escort edirne escort