fbpx

Pasaules viesnīcu kartē

Viesturs Kuļikovskis. Foto — Reinis Hofmanis
Anda Burve-Rozīte
Print Friendly, PDF & Email

Kā Viesturam Kuļikovskim izdevies kļūt par ietekmīgu viesnīcu tīkla īpašnieku Rīgā un attīstīt sadarbību ar reģiona tirgus līderi Radisson? Viņš atzīst — dzīvē nav vērts ņemt līdzi slikto pieredzi, bet tikai tās dotās mācības. Viņa mācība krīzes laikā bija darījums ar slaveno Lehman Brothers, bet tagad uzņēmējs brīdina: banku sektora kļūdu dēļ nedrīkst žņaugt Latvijas biznesu

Viesturs Kuļikovskis (46) nekustamo īpašumu biznesā nonāca pēc ilgāka karjeras posma banku sektorā. Pēc ekonomiskās krīzes specializējās tieši viesnīcu biznesā — 2012. gadā sāka ar slaveno Astor, kādreizējām Latvijas Universitātes studentu kopmītnēm Vecrīgā, un pamazām izpletās kā ietekmīgs Rīgas viesnīcu tīkla līdzīpašnieks. Izveidoja sadarbību ar starptautisko Radisson zīmolu. Nesen viņa un biznesa partnera grupas uzņēmums iegādājies piekto projektu — viesnīcu Radisson Blu Daugava, kas tiks renovēta, ar modernu konferenču centru. Kad apjautājos par biznesa mērogu, viņš atzīst, ka termins «lielākais Rīgas viesnīcu īpašnieks» viņam vienmēr licies skaļš un tā vietā labāk teikt «viens no lielajiem».

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu