
Ilustratīvs foto: Lita Krone, LETA
Informācijas sabiedrības laikmetā komunikācijai ir īpaši nozīmīga loma. Bieži vien tieši tas, kā mēs pasniedzam informāciju, atstāj vislielāko iespaidu uz rezultātu – gan mūsu individuālajos sasniegumos, gan uzņēmuma vai projekta attīstībā. Komunikācijas nozīmi uzņēmuma attīstībā nevajag novērtēt par zemu. Bieži vien daudzas labas biznesa idejas un projektus neizdodas īstenot tieši neprasmīgas komunikācijas dēļ.
Komunicēt atšķirīgi vai pārkliegt pūli
Ar ideju un tirgus izpēti vien nepietiek. Visi labi zina, ka sava sapņu auguma iegūšanai nepietiek vien ar pamācošu video skatīšanos Youtube, ir nepieciešami treniņi, sabalansēta un pārdomāta diēta. Tieši tāpat ir arī ar sapņu biznesa izveidi – visa pamatā ir laba un pārdomāta ideja kopā ar tirgus izpēti, aprēķiniem un citiem plāniem, tomēr 50% no izdošanās veido tieši komunikācija. Sekmīgs rezultāts atkarīgs no tā, kā spēsim pasniegt savu ideju, lai piesaistītu investorus, sadarbības partnerus, klientus u.tml.