
Foto no privātā arhīva
Uzņēmējs Jānis Bergs raksta par savu pieredzi, turpinot iekarot ASV lielo tirgu
Varat trīs reizes minēt, kur es atrodos, kad rakstu šīs rindas. Jā, pareizi — lidostā! Šoreiz Ņuarkā, kas ir viena no trim Ņujorkas starptautiskajām lidostām. Atkal esmu izvazāts pa pilsētu pilsētām, sausu muti skaidrojies ar lidsabiedrību aģentiem, lai sazvanītu United Premier servisu, man trijos naktī nācās klausīties viņu gaidīšanas mūziku aptuveni pusotru stundu, gulējis esmu tikai dažas stundas un ceru, ka beidzot tikšu lidmašīnā uz Eiropu, kaut arī ar diennakts nokavēšanos. Šīs ir neērtības, ar kurām jārēķinās katram aizokeāna iekarotājam, ja vien viņš nav tik bagāts, ka var lidināties ar savu privāto lidmašīnu.
Izgājušo nedēļu esmu pavadījis Ohaio štata galvaspilsētā Kolumbusā, kas ir slavena ar savu lielo universitāti, kas piešķir dzīvīgumu kopumā garlaicīgi pāķiskajam Ohaio štatam. Mēs šeit piedalījāmies lauksaimnieku izstādē Cultivate 2019. Izstādes man ir tuvas, jo SAF Tehnika gada laikā Ziemeļamerikā piedalās kādās divdesmit. Neraugoties uz visām digitālajām klientu ķeršanas tehnoloģijām, joprojām izstādi uzskatu par pašu efektīvāko veidu, kā «ģenerēt līdus», t. i., iegūt sarakstu ar reāliem klientiem, kuri ir izrādījuši nopietnu interesi par tavu produktu.