Žurnāls: Pēc Deglava ielas tilta ekspertiem bažas rada Brasas pārvads

Brasas tilts jeb satiksmes pārvads Rīgā pār dzelzceļa līniju Zemitāni—Skulte, kas savieno Rīgas centru (Miera iela) ar Mežaparku un Čiekurkalnu (Gaujas iela). Foto: Zane Bitere, LETA
Print Friendly, PDF & Email

Pēc papildu aprēķinu iesniegšanas Deglava tilts atzīts par drošu un satiksme daļēji atjaunota, taču būvekspertiem ir nākamās bažas — par Brasas pārvada balstiem. Vēl pieciem tiltiem, kas Rīgā nav apmierinošā stāvoklī, remonti plānoti tikai pēc gada vai diviem, ceturtdien raksta žurnāls Ir.

Rīgas domes Satiksmes departaments jau pērn Brasas pārvadu atzina par sliktākajā stāvoklī esošo tiltu Rīgā, un nupat 24. aprīlī beidzot sākās tā remonts, satiksme pilnībā slēgta centra virzienā. Taču BVKB ir radušās šaubas, vai plānotie darbi ir pietiekami — iespējams, tāpat kā Deglava pārvada gadījumā, nav ņemts vērā, cik sliktā stāvoklī patiesībā ir kolonnas. Projektā paredzēts nokalt bojāto betonu, bet biroja eksperts Pēteris Gode komentē: «Ja nokals visu lieko, varbūt tikai kaut kas pa vidu paliks.» Tāpēc biroja eksperti šobrīd izvērtē būvprojektu un plāno iesniegt savus jautājumus tā autoriem.

Brasas pārvads un Deglava tilts, kura pēkšņā slēgšana sacēla pamatīgu trauksmi par tiltu drošību Rīgā, ir tikai divi no vairākiem bēdubrāļiem. Lai gan Satiksmes departamenta eksperti atzinuši, ka neviens no Rīgas pašvaldības pārvaldībā esošajiem 35 tiltiem un 60 satiksmes pārvadiem vai estakādēm šobrīd neapdraud cilvēku dzīvību, astoņiem konstatēts «no lietošanas viedokļa neapmierinošs stāvoklis». Pieciem no tiem tikai šajā vai nākamajā gadā plānots izstrādāt remonta būvprojektus. No tiem tikai Salu tilta atjaunošana jau pabeigta, taču kompleksa remonts turpinās.

Vairāk lasiet žurnālā Ir šeit.

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu