Nebaidīties būt ambicioziem • IR.lv

Nebaidīties būt ambicioziem

Jānis Berdigans (pa kreisi) un Artis Kehris, Printify Inc. dibinātāji. Foto — Gints Ivuškāns
Gunita Nagle

Jānis Berdigans un Artis Kehris jau uzreiz nosprauda lielus mērķus un biznesu sāka ASV. Tagad viņu veidotā apdrukātu preču iegādes platforma Printify sadarbojas ar vairāk nekā 250 tūkstošiem interneta veikalu ASV un citur pasaulē, bet visi darbinieki ir šeit — Latvijā

Ja cilvēki pasūta kādu lietu — krūzi, kreklu, kaut vai smailpapēžu kurpītes — ar pašu izvēlētu apdruku, tad ir skaidrs, ka viņus ne tik daudz interesē lieta, cik uzraksts vai zīmējums uz tās. Bieži vien tas stāsta ne tikai par vaļasprieku vai zīmīgu joku, tā ir daļa no lietotāja identitātes. Ceturto gadu veiksmīgi strādājot šajā biznesā, uzņēmuma Printify Inc. dibinātāji Jānis Berdigans un Artis Kehris atklājuši, cik krāsaina ir pasaule. Klientu vidū, kas tiešsaistes veikalos pasūta īpaši apdrukātas lietas, ir gan Jorkšīras terjeru īpašnieku klubi, gan krūts vēža pacientu atbalsta biedrības, gan naftas ieguves torņu darbinieku komūna un Ņujorkas meitenes, kas aizraujas ar skriešanu. «Amerikā ir priesteris, kurš interneta veikaliņā pārdod dažādas lietas, ko rotā motivējoši uzraksti un Bībeles citāti. Un visus tirdzniecībā gūtos ienākumus, ap pusmiljonu dolāru, viņš atdod labdarībai. Apbrīnojami!» stāsta Artis.

Jānis, ko draugi un kolēģi sauc par Džeimsu, platformu Printify radīja, lai varētu automātiski savienot katru individualizētās apdrukas pasūtījumu ar interneta veikalu un pasūtītāja mājvietai tuvāko apdrukas kompāniju. 

Kopš 2017. gada Amerikā dibinātā uzņēmuma Printify Inc. apgrozījums ik mēnesi pieaug par 10—30%, tā pierādot, ka šāda platforma daudzu cilvēku dzīvi padara mazliet vieglāku. Tātad labs bizness.

Īpaša apdruka — ātri un lēti

Printeru un apdrukas iekārtu Printify Latvijas birojā Spīķeros nav. Telpās, kas reiz kalpojušas par noliktavām, programmētāji, dizaineri, mārketinga, tirdzniecības un klientu apkalpošanas speciālisti, kopumā 80 cilvēku, strādā pie datoriem. Daudz jaunu cilvēku, pufi, ko pamest zem kājām vai notirpuša dibena, mājīga sapulču telpa, uz kuru kurjers atnes picas, — viss kā tipiskā tehnoloģiju jaunuzņēmumā. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu