fbpx

Dod otro elpu

Milda Mitkute. Zīmējums — Ernests Kļaviņš
Ieva Alberte
Print Friendly, PDF & Email

«Vajadzīgs lielāks sabiedrības spiediens, lai ražotājs radītu kvalitatīvākus un ilgdzīvojošākus apģērbus,» saka lietuviete Milda Mitkute (33), kura izveidojusi pasaulē lielāko valkāto apģērbu vietni Vinted.com ar 12 miljonu klientu

Milda bija apsēsta ar iepirkšanos. Studente būdama, ap 90% savu ienākumu viņa iztērēja apģērbam. Skapis bija pilns ar drēbēm, bet, ko vilkt, — nekā piemērota. Kādu dienu viņa saskaitīja 150 neuzvilktu apģērba gabalu, daudzi no tiem pat nebija izpakoti. Milda runāja ar draudzenēm un saprata, ka tāda nav vienīgā. Tas bija pirms desmit gadiem, kad radās ideja par interneta vietni, kur pārdot nelietotās drēbes. Divos naktī kādā ballītē viņa par to izstāstīja labam paziņam, kurš bija skeptisks un neticēja, ka sievietes ir tik atkarīgas no iepirkšanās. Tomēr Milda viņu pārliecināja, un tapa Vinted.com. Šobrīd portāla apgrozījums ir ap 50 miljoniem eiro gadā, tam ir 12 miljoni lietotāju.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu