Pazīstamas sejas aicina nopirkt

Ilustrācija — Shutterstock
Jānis Vēvers
Print Friendly, PDF & Email

Astoņi rīki, kas palīdzēs atrast piemērotākos influencerus, noorganizēt mārketinga kampaņas sociālajos tīklos un izvērtēt rezultātus

Gadiem «nopietnu cilvēku» sarunās izsmieti par nodarbošanos ar niekiem, krietnu sekotāju pūli uzkrājušie sociālo tīklu lietotāji iegūst aizvien lielāku ietekmi biznesa pasaulē. Tikuši pie apzīmējuma «influenceri» jeb ietekmētāji, tie aizvien biežāk saņem piedāvājumus no dažādiem uzņēmumiem izmēģināt un pareklamēt produkciju savos socializācijas kanālos vai iesaistīties mārketinga kampaņās. Pat nelielajā pašmāju tirgū ietekmētāji sajutušies vērā ņemami un pērn novembrī izveidoja savu Latvijas Blogeru un influenceru asociāciju.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu