Karlosa Gona lidojums un kritiens

Karloss Gons. Zīmējums — The New York Times
Eimija Čozika un Motoko Riča, © The New York Times News Service
Print Friendly, PDF & Email

Jau agrāk bija skaidrs, ka autoražotāja Nissan vadītājam Karlosam Gonam strādāt Japānas korporatīvajā vidē nebūs viegli, taču neviens neparedzēja, ka sakāve būs tik sāpīga. Tagad viņš ne tikai atstādināts no Nissan izpilddirektora amata, bet arī apsūdzēts par lieliem finanšu pārkāpumiem šajā uzņēmumā, kuru viņš centās glābt

Karloss Gons (Carlos Ghosn) bija noguris. 64 gadus vecajam vīrietim, kas pārvalda autoimpēriju vairākos kontinentos, kurā ietilpst tādi zīmoli kā Nissan, Renault un Mitsubishi, arvien grūtāk bija atgūties no regulārās laika zonu maiņas. Šķiet, melatonīna rezerves bija izsīkušas, un viņu mocīja gari bezmiega periodi. Ierodoties Parīzē vai Tokijā, viņš nakts vidū devās garās pastaigās pa pilsētu un sazvanījās ar saviem bērniem citās pasaules malās. Tāpēc Gons bija iecerējis drīz doties pensijā. Tā viņš beidzot varētu tikt vaļā no ilgajiem pārlidojumiem, kuriem gandarījumu vairs nesniedza pat Nissan piešķirtā privātā luksusa lidmašīna.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu