Par dažiem mītiem - kas ir mazās skolas un kā veidojas skolu reitingi

  • Inguna Granta
  • 18.12.2018
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Nesen publicētajā pētījumā par skolu reitingiem secināts, ka eksāmenu atzīmes nav labākais skolas kvalitātes rādītājs, jo nerāda individuālo izaugsmi. Tātad ne tikai tās skolas, kurām ir augsta vieta reitingā, ir labas un sniedz kvalitatīvu izglītību. Lai to izvērtētu, jāņem vērā arī ikdienas mācību process, ārpusklases aktivitātes, pedagogu darbs, kādi bērni mācās skolā un citi aspekti. Patiesībā ļoti daudz ir atkarīgs arī no pedagoga un viņa personības, jo tieši skolotājs var sniegt lielu ieguldījumu bērnu izaugsmē un būt noderīgs viņu dzīvēs. Tā arī ir viena no labākajām lietām šajā profesijā.

Mīti par mazajām skolām

Mani tāpat kā daudzus Latvijā satrauc jautājums par mazo skolu slēgšanu. Vienmēr esmu bijusi par mazajām skolām, īpaši lauku reģionos, jo uzskatu, ka ikvienam ir tiesības uz kvalitatīvu izglītību. Arī laukos ir jābūt skolām, kuras ir kvalitatīvas, tāpēc ir nepieciešama katras skolas izvērtēšana, kas, protams, ir laikietilpīgi.

Jaunākajā žurnālā