PBK: Skatītājiem vajadzīgs lokālais saturs

  • Antons Bļinovs
  • 01.06.2018
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Skatītājam nav svarīgi, caur kādu operatoru viņš saņem pakalpojumu, nozīme ir saņemtajam saturam. Pēdējā laikā publiskā telpā izskanējuši dažādi pieņēmumi, kas skar satura patēriņa ierobežošanu krievu valodā raidošajos kanālos. Jāsaka, ka šādi pieņēmumi jau saknē ir pilnīgi aplami, jo katra komerctelevīzija primāri ir ieinteresēta savam skatītājam piedāvāt lokālu, interesantu un auditorijai nozīmīgu saturu. Un tas ir tas, ko nodrošina arī “Pirmais Baltijas kanāls” (PBK), tai skaitā mērķtiecīgi meklējot iespējas ražot vēl vairāk vietējā satura un stiprināt lojalitāti pret valsti.

Komerctelevīzijas satura veidošanas pamatā ir auditorijas pieprasījums

Patlaban gan kabeļtelevīzijās, gan dažādās interneta platformās tiek piedāvāti primāri divi TV kanālu veidi – sabiedriskā televīzija, kuru pamatā finansē valsts un kurai ir reklāmas ieņēmumi, un komerctelevīzijas, kas finansējumu gūst no reklāmas ieņēmumiem un no satura izplatīšanas maksas caur kabeļtelevīzijas operatoriem. Un, protams, pastāv arī izmaksu pozīcija, kas ir satura iegāde, licences maksas un administratīvās izmaksas. Tieši tāds pats princips ir arī  mums.

Jaunākajā žurnālā