Uz aptieku kā uz lielveikalu

  • Renārs Putniņš
  • 03.05.2018
Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Dažādas mārketinga aktivitātes ir neatņemama tirgus ekonomikas un patērētāju sabiedrības komponente, kas gan var radīt sarežģītus morāli ētiskas dabas jautājumus.

Jautājums, piemēram, cik tālu mārketinga akciju organizētājs drīkst aiziet, pierunājot patērētājus iegādāties kādu, iespējams, ne pārāk nepieciešamu preci. Daudzos gadījumos likums precīzi nedefinē, kā reklamējamas noteiktas lietas, tāpēc vēstījumu patiesumu noteiks tikai reklāmdevēju godprātība. Dažos gadījumos ir gluži pretēji. Likums diezgan skaidri nosaka, ko un kā drīkst reklamēt.

Medikamentu mārketingā pieņemamās metodes, cita starpā, nosaka Ministru kabineta noteikumi Nr.378 - Zāļu reklamēšanas kārtība un kārtība, kādā zāļu ražotājs ir tiesīgs nodot ārstiem bezmaksas zāļu paraugus.

Jaunākajā žurnālā