Ko Ušakovs tev nestāsta 2

Kolāžai izmantotas LETA un Shutterstock fotogrāfijas
Inga Spriņģe, Sanita Jemberga, Re:Baltica
Print Friendly, PDF & Email

Rīgas mēra popularizēšanai trijos gados iztērēti vismaz astoņi miljoni eiro rīdzinieku naudas — uzpērkot medijus, nodarbinot Saskaņas jaunatni, finansējot «štata piketētājus» un izvēršoties sociālajos tīklos

Pērn augustā Rīgas domes sēde sākās mazliet neierasti. Pie zāles durvīm daži jaunieši piketēja pret «zagli Bondaru». Gaismā bija nācis tiesas spriedums par opozīcijas populārākā politiķa — un Ušakova galvenā konkurenta uz mēra krēslu — līdzatbildību Krājbankas zaudējumos. Banku Mārtiņš Bondars vadīja pirms iesaistīšanās politikā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu