
Datorattēls no portāla "eriga.lv"
Patlaban esošā kārtība neveicina portāla "eriga" izmantošanu
Lielākā daļa rīdzinieku jau ir aizmirsuši laikus, kad, lai samaksātu rēķinu, saņemtu izziņu vai nokārtotu kādu citu formalitāti, bijām spiesti stumdīties garās rindās, meklēt, kurš pēdējais, uztraukties, lai nepalaistu garām savu rindu, un, protams, ar vanaga cienīgu skatienu vērot, lai kāds negodprātīgs iedzīvotājs nemēģina "ielīst" rindā pirms mums. Tagad lielu laika un nervu ekonomiju sniedz dažādās elektroniskās iespējas dokumentu un maksājumu iesniegšanā vai informācijas saņemšanā.
Rīgā ir izveidots "eriga.lv" portāls, kura uzdevums ir atvieglot pilsētnieku saziņu ar pašvaldību. Iepazīstoties ar piedāvātajām iespējām, rodas iespaids, ka to spektrs ir pietiekami plašs finanšu, izglītības, uzņēmējdarbības un citās kategorijās. Tātad juridiska persona, piemēram, biedrība varētu viegli un bez satraukuma elektroniski iesniegt rēķinu pašvaldībai un nepieciešamība doties uz Klientu apkalpošanas centru un gaidīt rindā izpaliktu?