
Foto: Ieva Lūka, LETA
Trešā daļa iedzīvotāju jau otro gadu pēc kārtas norāda, ka zemas skolotāju algas ir vissteidzamāk risināmā problēma
Ņemot vērā, ka mēs visi maksājam par izglītības sistēmu (nu, vismaz tie, kuri maksā nodokļus), ir tikai loģiski, ka mēs visi arī varam izteikt pretenzijas par to, kas par šo naudu tiek pirkts, kā arī - ka mēs atkal un atkal atgriežamies pie jautājuma - vai tiešām nopērkam kvalitatīvu produktu (un vai mēs iegūstam labāko, ko par šo naudu var nopirkt)?
Šādā kontekstā, šķiet, ir tikai loģiski, ka diskusijās par vispārējo izglītību jēdziens „izglītības kvalitāte" bieži kļūst par centrālo jautājumu un argumentu... Vispārējā izglītība veido nozīmīgu daļu no Latvijas budžeta kopējiem izdevumiem. Tas mums ne tikai dod iespēju, bet arī uzliek pienākumu diskutēt par to, kādus rezultātus no šīs investīcijas mēs gribētu gūt. Vienlaikus vispārējo izglītību patlaban raksturo visnotaļ pretrunīgi apgalvojumi.