
Foto: Ieva Lūka, LETA
21.gadsimtā tehnoloģiju prasmju apguve skolotājam nevar būt brīvprātīga izvēle, bet gan obligāta nepieciešamība
Digitālā ekonomika ir viena no Latvijas prezidentūras ES Padomē prioritātēm. Manuprāt, mūsdienās ekonomika ir digitāla. Neatkarīgi no tā, kāda ir cilvēka nodarbošanās, ja viņš izmanto, piemēram, bankas maksājumu karti, jau automātiski ir digitālās ekonomikas dalībnieks. Digitālās ekonomikas priekšnosacījums un obligāta nepieciešamība ir e-prasmes - gan jaunu produktu un pakalpojumu radīšanā, gan to lietošanā. Būtībā e-prasmes ir mūsdienu tautsaimniecības degviela, bez tām attīstība nav iespējama.
Kā panākt to, lai izglītības procesā līdz ar dažādu mācību priekšmetu apguvi skolēni attīsta arī plašu digitālo pratību - spēju efektīvi izmantot tehnoloģijas informācijas ieguvei, analīzei, strukturēšanai, secinājumu veidošanai?