
Itāļu teātra Socíetas Raffaello Sanzio izrāde Par Dieva dēla sejas koncepciju.
Itālis Romeo Kasteluči, kura izrāde skatāma festivālā Homo Novus, neiebilst, kad viņu sauc par cietsirdības teātra adeptu
Vienīgā «dzīvajā» redzētā itāļu režisora Romeo Kasteluči izrāde atstājusi atmiņas par stindzinošām šausmām, kādas pirmo un vienīgo reizi piedzīvotas teātrī. Tā bija epizode no izrāžu sērijas Tragedia Endogonidia. Sterili baltā telpā, ko tikai vienā stūrī bija sasmērējušas kečupa asinis, no gaisa krita melnas matu pinkas, un tas bija tik baisi kā Hičkoka filmās, kad nojautas pārspēj jebko, kas būs redzams, vai naktī uztrūkstoties no murga un apjaušot, ka bailes ir nevis galvā, bet visā ķermenī.
Kasteluči izrāde Par Dieva dēla sejas koncepciju jau nākamnedēļ būs skatāma festivālā Homo Novus. Pirms tās devos interneta ceļojumā, sastopoties ar neskaitāmiem YouTube videoklipiem, uzvedumu un instalāciju fragmentiem, dučiem recenziju un pat divām disertācijām. No tīmekļa dzīlēm izniru, pilnīgi fascinēta par šo personību.