"Delfi" iegādājies populārāko jauno māmiņu portālu "Cālis.lv" • IR.lv

“Delfi” iegādājies populārāko jauno māmiņu portālu “Cālis.lv”

26
NULL

Tiek solīts saglabāt portāla kopienu, bet veiks tehnoloģiskus un strukturālus uzlabojumus

A/s “Delfi” iegādājusies no Igaunijā reģistrētā uzņēmuma “Nextmedia Baltic” Latvijas populārāko portālu jaunajām māmiņām “Cālis.lv“.

Ziņu portāla “Delfi” galvenais redaktors Ingus Bērziņš biznesa portālam “Nozare.lv” teica, ka “mēs noteikti nevēlamies jel kādā veidā sabojāt to, kas “Cāli.lv” padarījis par populārāko nišas portālu Latvijā pēdējos 10 gadus”.

Viņš uzsvēra, ka noteikti tiks saglabāta tā kopienas un intimitātes sajūta. Jaunajām māmiņām, kuras ir tādā dzīves posmā, kad ir psiholoģiski ļoti ievainojamas, ir ļoti svarīga šī no ārējās, agresīvās pasaules nošķirtā kopiena. Veicot kādu tehnoloģiskus vai strukturālus uzlabojumus, tiks darīts viss, lai “Cālis.lv” lietotājas nejustos apdraudētas.

Bērziņš atzina, ka “Cālis.lv” sagaida vairāki uzlabojumi un pārmaiņas un ir jau skaidras konkrētas ieceres, kuras plānots tuvākā pusgada laikā īstenot. Noteikti tiks strādāts pie nopietnas “Cālis.lv” mobilās versijas izstrādes. Savukārt citas idejas “Delfi” galvenais redaktors nevēlējās atklāt.

Viņš stāstīja, ka notikušas vairākas tikšanās ar līdzšinējo “Cālis.lv” redakciju un vadību. Bērziņš ir pārliecināts, ka izdosies atrast veidus, kā korekti un abpusēji ieinteresēti turpināt sadarboties. Darījuma apjomu Bērziņš neatklāja.

Saskaņā ar “Gemius Latvija” veikto pētījumu “Cālis.lv” šogad maijā ierindojies apmeklētāko interneta mājas lapu topa 13.vietā. Kā norāda “Delfi”, “Cālis.lv” mēneša auditorija ir 175 000 lasītāju. Savukārt “Delfi” ir topa 3.vietā.

A/s “Delfi” ir daļa no “Delfi” uzņēmumu grupas, kuras struktūrvienības darbojas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Ukrainā un pieder SIA “Delfi Holding”. Grupa ir daļa no Igaunijā bāzētās mediju grupas a/s “Ekspress Grupp”.

Kā norādīts “Delfi” gada pārskatā, uzņēmums ir ieguvis 20% no kopējā Latvijas interneta reklāmas tirgus un 15% no kopējā mediju tirgus. Uzņēmuma apgrozījums 2012.gadā pieaudzis par 10,8% salīdzinājumā ar 2011.gadu un bijis 1,6 miljoni latu. Pērn uzņēmums strādājis ar 130 466 latu peļņu. 2013.gadā “Delfi” plāno paaugstināt pārdošanas apjomus par 5%-8%. Uzņēmums reģistrēts Latvijā 2000.gada 2.augustā.

Savukārt SIA “Cālis.lv” apgrozījums pērn bijis 27 178 lati. Uzņēmums pērn cietis zaudējumus 512 latu apmērā, liecina “Firmas.lv” informācija. Pērn Skandināvijas mediju grupai “Schibsted” piederošais SIA “TVNet” no interneta projektu kompānijas SIA “Nerealitāte” nopircis interneta portālu “spoki.lv”.

Biznesa portāla “Nozare.lv” rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka “TVNet” par “spoki.lv” samaksājis summu, kas ir robežās no 100 000 līdz 200 000 latu. Oficiāli darījuma summa netika atklāta.

 

Komentāri (26)

Sanšains 04.07.2013. 12.04

Tad jau būs arī aizspogulijas versija cipļonok.lv, kurā pie vārda tiks Ušakova, Gomberga un Gapoņenko sievas un mīļākās, kuras zinās stāstīt, kā jāaudzē jaunā “bogatiru” paaudze?

Arī calis.lv blakus rakstiem latviešu valodā būs saspraudīti cipļonok.lv virsraksti kirilicā? Jau kādu laiku bez īpašas vajadzības cenšos šādus “divvalodīgus” portālus neapmeklēt.

Turklāt zīmīgi, ka igauņu delfi, kuram principā arī eksistē krievu versija, igauņu versijā nekādus aicinošos krievu virsrakstus nevar redzēt.

Šķiet, arī tvnet.lv ekisistē šī verdziskā “družba narodov” prakse.

+2
-1
Atbildēt

0

Inese 04.07.2013. 12.19

“Megaziņa”

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu