Spēles darbā — iesaistīšanas un iedvesmas avots • IR.lv

Spēles darbā — iesaistīšanas un iedvesmas avots

2
Kaspars Kauliņš

 

Turpinot tematu par darbinieku motivēšanu un iesaistīšanu, kas palīdz uzņēmumiem sasniegt labākus biznesa rezultātus, šoreiz gribu dalīties pārdomās par spēlēm.

Ikvienai kolektīvai spēlei ir vairāki priekšnosacījumi – tai ir konkrēts mērķis, skaidri noteikumi, dalībnieki, kuru uzdevums ir šos noteikumus saprast un ievērot, kā arī ierobežoti laika un citi resursi.

Uzņēmumu kontekstā varam runāt par trīs galvenajiem spēļu veidiem. Pirmās ir spēles kā sacensības starp darbiniekiem vai komandām. Daudzas organizācijas izmanto šādu pieeju, lai noteiktu labāko pārdevēju, klientu apkalpošanas speciālistu vai kolēģi atbalsta struktūrvienībā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu