Pasažieru vilcienu iegādes konkursā tālāk virza visus trīs pretendentus 37

Santa Berļakova, F64
Print Friendly, PDF & Email

Pretendentiem 3 mēnešu laikā jāsniedz pieteikumi ar tehnisko piedāvājumu un cenām

AS "Pasažieru vilciena" (PV) vilcienu iegādes konkursa otrajai kārtai tiek virzīti visi trīs pieteikušies pretendenti, tostarp AS "Rīgas vagonbūves rūpnīca" (RVR) sadarbībā ar "Bombardier Transport France S.A.S.", paziņojis PV valdes priekšsēdētājs Andulis Židkovs, vēsta LETA.

Jau ziņots, ka PV konkursā par jaunu elektrovilcienu un dīzeļvilcienu iegādi pirmajā kārtā pieteikušies trīs pretendenti – Spānijas uzņēmums "Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA", AS "Rīgas vagonu būves rūpnīca" (RVR) sadarbībā ar Francijas uzņēmumu "Bombardier Transport France S.A.S." un Šveices uzņēmums "Stadler Bussnag AG".

Visiem trim pretendentiem pirmdien aizsūtīti otrās kārtas nolikumi un pēc trim mēnešiem – 17.decembrī – tiem būs jāsūta pieteikumi ar tehnisko piedāvājumu un cenām.

Iepirkums paredz līdz 2015.gadam iegādāties 34 jaunus elektrovilcienus un septiņus dīzeļvilcienus. Bet pirmie vilcieni varētu sākt kursēt jau 2012.gada beigās. Konkursa uzvarētājam būs jānodrošina arī jauno elektrovilcienu un dīzeļvilcienu uzturēšana.

Patlaban pasažieru pārvadājumu nodrošināšanai tiek izmantots vecs un tehniski nolietots ritošais sastāvs, kura vidējais ekspluatācijas laiks pārsniedz 25 gadus. AS "Pasažieru vilciens" rīcībā esošo vilcienu skaits ir nepietiekams ātru un kvalitatīvu pasažieru pārvadājumu pakalpojumu sniegšanai.

Komentāri (37)

daina_tabuna 13.09.2010. 16.07

Godīgi sakot pašlaik ātriem un kvalitatīviem pārvadājumiem trūkst ne tikai vilcieni, bet arī sliedes, kas nebūtu uzļurkājušās tā, lai pa tām tie modernie vilcieni varētu braukt. Jo pat nemodernie velkas kā grūsni kurmji. Un ne jau tāpēc, ka nespētu, bet tāpēc, ka nedrīkst, lai neapkristu ar ripuļiem uz augšu.

+6
0
Atbildēt

0

Riekstlauzis 13.09.2010. 16.54

Nosapņoju, ka konkurss ir patiešām koruptīvu interešu caurvīts. Viens grupējums ir sarunājis ‘bonusu’ ar vienu ārvalstu konsorciju, cits grupējums tur roku uz pulsa rvrā..

Te gan cīnoties, lai uz vilciena būtu ‘RVR’ uzrakstiņš, nevjadzētu palaist aizmirt pieredzi ar Rīgas Kuģubūvētavas ‘Latvijā ražotajiem’ vācu kuģiem. Varu derēt, ka uz tik mazu pasūtījumu neko vairāk kā iekšējās apdares brīgādi nodarbināt nav izdevīģi. Viss tāpat nāks no ārvalstīm. Tādēļ labāk paņemt lētāko.

+5
0
Atbildēt

0

zigis 13.09.2010. 19.01

Valsts pasūtija Meļņikam kara kuģus, kurus būvē Vācijā. Šoreiz jābūt garantijām, ka vilcienus tiešām būvēs Rīgā, nevis Francijā. Problēma, ka RVR tehnoloģiski atpaliek par 40 gadiem. Ka tikai atkal neiznāk starpniecības pasūtījums nr.2, kā ar Meļņiku.

+5
0
Atbildēt

1

    ltvpanorama > zigis 13.09.2010. 19.07

    ā re če nu..kāds experts pieredzējis pamodies:) padzīvojies pie dažādu partiju kampējiem lasīs nu lekciju kā to gešefti labāk brūķēt..kirštein..pastāstiet labāk par Latvijas Balzāma privatizāciju vai Lakuča performancēm Latvijas ekonomikā..un beidziet te jaunatnei prātu maitāt..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu