10 vislabāk apmaksātās modeles • IR.lv

10 vislabāk apmaksātās modeles

4
1.

Modes statistika

 

1. Žizele Bundhena (30). 25 MILJONI DOLĀRU PEDĒJ0S 12 MĒNEŠOS. Par modeli kļuva jau 13 gadu vecumā, un kopš tā laika brazīliešu skaistule nopelnījusi aptuveni 150 miljonus dolāru. Ienesīgs bijis arī pēdējais gads, lai gan tikai pērn decembrī viņa (vīrs amerikāņu sportists Toms Breidijs) sagaidīja savu mazuli – modele ātri nometa jaunās māmiņas liekos kilogramus un atgriezās darbā. 1,5 miljonus ziedojusi Haiti Sarkanajam Krustam pēc janvārī piedzīvotās zemestrīces.
2. Haidija Klūma (37). 16 MILJONI. Četru bērnu mamma aizvien ir pieprasīta Victoria’s Secret veļas skatēs, reklamē Diet Coke, Volkswagen, McDonald’s un LG, kā arī producē televīzijas šovus dzimtajā Vācijā un ASV.
3. Keita Mosa (36). 9 MILJONI. Personīgās dzīves ķezas anglietei netraucē turpināt pelnīt naudu: gan kā Versace reklāmas sejai, gan kā viesdizainerei pie apģērbu tirgotāja Topshop un rokassomiņu firmā Longchamp.
4. Adriana Lima (29). 7,5 MILJONI. Vēl viens Victoria’s Secret «eņģelis» no Brazīlijas.
5. Doucena Kreuza (25). 6 MILJONI. Savās reklāmās šo nīderlandieti, šķiet, grib visi: Gucci, Tommy Hilfiger, Escada, Dolce&Gabbana, Valentino, Versace, Hugo Boss, Guerlain…
6. Alesandra Abrozio (29). 5,5 MILJONI. Pēdējā gadā brazīlieti lenca Louis Vuitton, Prada un Moschino.
6. Natālija Vodjanova (28). 5,5 MILJONI. Krievu «pelnrušķīte», kuru apprecējis dižciltīgs un turīgs brits Džastins Portmens. Tiesa, Natālija prot pelnīt pati – pēdējā laikā kā veļas zīmola Etam seja un reklāmējot Guerlain un Calvin Klein smaržas.
8. Darja Verbova (26). 4,5 MILJONI. Ukrainietes ienesīgākais līgums ir ar kosmētikas ražotāju Lancôme.
9. Miranda Kera (27). 4 MILJONI. Austrālieti pašlaik nolīguši apģērbu zīmoli Prada un Jil Sander.
10. Karolīna Mērfija (37). 3,5 MILJONI. Desmitnieku noslēdzošā amerikāniete ir vēl viens pierādījums tam, ka modes industrija ne vienmēr izmisīgi dzenas pakaļ jaunām un nevainīgām sejām. Karolīnai atmaksājas būt par kosmētikas milža Estée Lauder reklāmas seju.

AVOTS – FORBES. foto – AFP/LETA

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu