Aktiera vieta

Agnese Jēkabsone.
Foto — Edgars Pohevičs

Agnese Jēkabsone. Foto — Edgars Pohevičs.

Rudenī ir teātra jaungads — laiku tur mēra sezonās. Savukārt teātra telpa ir ne tikai skatuve, kur izrāde nonāk pie publikas, bet arī katram aktierim sava īpašā vieta, kurā notiek pats būtiskākais — sastapšanās ar jauno lomu

Agnese Jēkabsone ienākusi Liepājas teātrī pirms desmit gadiem, un viņai bijušas lielas lomas — Edīte Piafa, arī Blaumaņa Kristīne Ugunī — tūlīt pēc studijām slavenajā Klaipēdas kursā. Nupat pie skatītājiem devusies otra Kristīne — Regnāra Vaivara iestudētajā Kārļa Lāča mūziklā Purva bridējs ugunī.

«Tā pirmā reize bija izgāšanās! Kristīni nesapratu, likās garlaicīga sieviete, un nespēju viņu padarīt vitālu un dzīvu. Ķidāju, lasīju vecas recenzijas un nesapratu, kāpēc aktrises to lomu tā grib spēlēt. Uzzinot, ka atkal būšu Kristīne, to veco lomu noliku pilnīgi malā un izdzēsu.

Jaunākajā žurnālā