Ko darām nepareizi?

  • Gunita Nagle
  • 24.07.2024
  • IR
Ilustrācija — Image Creator

Ilustrācija — Image Creator.

Šogad matemātikas eksāmenā izkritis katrs piektais vidusskolēns

Draugi, kļūst aizvien sliktāk! Pārfrāzējot daudz parodēto kovidlaika uzrunu, tā var īsi raksturot šā gada provizoriskos centralizēto eksāmenu rezultātus.

Satraucošākais — jau iepriekšējos gados vājie matemātikas rezultāti ir vēl vairāk pasliktinājušies. Salīdzinot ar pagājušo gadu, vidējais vērtējums 9. klašu skolēniem ir pazeminājies no 50% līdz 43%. Bet vidusskolā katrs piektais nav spējis izpildīt minimālo prasību līmeni, lai eksāmenā būtu sekmīgs.

Ir aptaujāto pedagogu pirmais secinājums — problēmas ar teksta izpratni un zemais kritiskās domāšanas līmenis ietekmē skolēnu spējas izpildīt pat vienkāršus uzdevumus. Skolotāji aicina kritiski izvērtēt pašu izmantotās mācīšanas metodes.

Jaunākajā žurnālā