20 miljoni uz pieciem

  • Ieva Cielava
  • 08.11.2017
  • IR
Brīvības ielas remonta laikā šovasar.
Foto — LETA

Brīvības ielas remonta laikā šovasar. Foto — LETA.

Leģendārie ielu remonti Rīgā šovasar deldēja ne tikai pilsētnieku nervus, bet arī domes maku —  3,5 miljonus eiro izmaksāja Krišjāņa Valdemāra iela, 2,2 miljonus — Lāčplēša iela. Kāpēc šos pasūtījumus Rīga uztic tikai piecām firmām, divos gados tām sadalot vairāk nekā 20 miljonus eiro? Ir turpina šķetināt ēnu ekonomikas mezglus Rīgas iepirkumos

Būvēt Rīgā — tas ir tehnoloģiski sarežģīti, un no vietējiem tā mūžīgā neapmierinātība… «Kad būvējām Lāčplēša ielu, pat puķpodus meta virsū,» atklāj firmas Igate valdes loceklis Madars Radzelis. Tas gan būvniekus nekavē sūri cīnīties par pasūtījumiem, un jelgavnieki iekļuvuši starp piecām firmām, kam uz trim gadiem piešķirta ekskluzīva iespēja remontēt Rīgas ielas. Četri pārējie veiksminieki ir Binders, A.C.B., Ceļu pārvalde un Roadeks. Visu piecu veiktajiem Rīgas centra ielu remontdarbiem šajā un iepriekšējā vasarā atvēlēti pavisam 21,6 miljoni eiro — ceturtā daļa no visai pilsētai paredzētā satiksmes budžeta.

Jaunākajā žurnālā