Vajadzība pēc radošuma nezudīs

Ēriks Sollenbergs.
Foto — Reinis Inkēns

Ēriks Sollenbergs. Foto — Reinis Inkēns

Digitālajā laikmetā, kad reklāma šķietami kļūst aizvien vairāk izskaitļota un racionāla, patiesi oriģinālas idejas un netradicionāla pieeja ir vēl būtiskāka, uzskata godalgotais reklāmists Ēriks Sollenbergs

Skanot Enyas ēteriskajai balsij, Žana Kloda van Dammes tēls pamazām attālinās, līdz ieraugām, ka viņš nostājies špagatā starp divām braucošām Volvo fūrēm. Tas ir attēls, kas paliek atmiņā. Ja izdodas tādu notvert reklāmā, visticamāk, tā izpelnīsies augstu atzinību — par nu jau hrestomātisko automilža reklāmas klipu tādu savulaik saņēma arī zviedru reklāmas un mārketinga speciālista Ērika Sollenberga (Erik Sollenberg) vadītais uzņēmums Forsman&Bodenfors, kas 2014. gadā tika atzīts par pasaules labāko radošo reklāmas aģentūru. Sollenbergs pie tās stūres bija 14 gadus. 

Jaunākajā žurnālā