Vai šogad mirs stereotipiskais latvietis?

Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģis

Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģis.

Dati rāda, ka ne viss, ko par sevi domājām, joprojām ir patiesība

Reizēm gribas laiku, kurā dzīvojam, salīdzināt ar kārtīgu boksa treniņu. Tajā vienlaikus nākas uzmanīties gan no «aperkata», gan «džeba», gan sarežģītām sitienu kombinācijām. Plašāk tos visi pazīstam kā pandēmiju, kara šausmas, energokrīzi un inflāciju. Tie visi nāca kā spēcīgi nokdauni, pēc kuriem tikai ar lielu spēku iespējams piecelties, noorientēties un turpināt iesākto. 

Ceļoties pēc tādas cīņas, cilvēks mainās, tāpēc ar Brand Capital pētījumā ievākto datu palīdzību centāmies saprast, vai un kā mainījies latvietis pēc visiem sitieniem un kritieniem. Pirmkārt, varam pārliecinoši teikt, ka latvietis Covid-19 ir atstājis sev aiz muguras. Saskaņā ar datiem ārpus mājas aktivitāšu un ceļošanas popularitāte ir atgriezusies pirmspandēmijas līmenī. Tomēr tā nav vienīgā pārmaiņa, ko novērojām. Brand Capital mudina mūs domāt, ka sitieni latvietim likuši stāties pretī vispārpieņemtiem stereotipiem par sevi. Vai tas nozīmē, ka stereotipiskais latvietis ir uz izmiršanas robežas?

Jaunākajā žurnālā