
Ilustrācija — Freepik.
Līdz ar jaunās paaudzes darbiniekiem uzņēmumu ikdienā ienāk spēļošanas elementi, kas padara strādāšanu līdzīgāku datorspēļu spēlēšanai
Darba tirgū ieplūstot aizvien vairāk tā dēvētās Z paaudzes cilvēkiem, uzņēmumu vadītāji sastopas ar iepriekšējās desmitgadēs neierastiem izaicinājumiem. Kolektīvā ienākuši darbinieki, kuri nav gatavi strādāt līdz spēku izsīkumam vai pāri noteiktajam laikam, kā savulaik karjeras sākumā viņu vecāki.
Šiem jaunajiem, bieži vien labi izglītotajiem cilvēkiem ir svarīgs darba un brīvā laika līdzsvars, kā arī iespēja pašiem plānot savu laiku un vismaz dažas dienas nedēļā strādāt attālināti. Viņi nevēlas ilgstoši darīt darbu, kas nešķiet interesants, un diezgan viegli var uzmest galdā atlūgumu, ja jūt, ka netiek pietiekami respektētas viņu intereses.