
Egons Miemis, SIA Snacks and More līdzīpašnieks un vadītājs. Foto — Edmunds Brencis.
Pirms pieciem gadiem divi uzņēmēji sāka eksperimentēt, un viņiem izdevās izgudrot, kā pagatavot popkornu, lai to no latviešiem pasūtītu arī ārzemēs
Mainās laiki, un mainās našķēšanās tikumi, un tagad ir pienācis laikmets popkornam! Ne precīzi šādiem vārdiem, taču atkal un atkal Egons Miemis atgriežas pie šīs domas, vadājot mūs pa sava uzņēmuma Snacks and More ražotni Pārdaugavā. 34 gadus vecais uzņēmējs pēc izglītības ir sociologs un labprāt filozofē par paaudžu maiņu, kas atbrīvojusies no padomju laika šaurās domāšanas un nevēlas vairs ierobežot sevi tikai ar čipsiem, un tādā garā.
«Es domāju, ka jauniem cilvēkiem ir nepieciešama iespēja izvēlēties, brīvība. Popkorns ir kā brīvība,» viņš saka. Taču diez vai tas vien izskaidro viņa straujos panākumus biznesā. Pērn uzņēmumam izdevies gandrīz dubultot apgrozījumu līdz gandrīz vienam miljonam eiro. Un tas ir par spīti pandēmijai, kas samazinājusi pieprasījumu pēc kukurūzas paukšķiem kinoteātros. Turklāt uzņēmumu Egons kopā ar biznesa partneri Jāni Butānu nodibināja tikai 2016. gadā, un pirmo gadu viņi pavadījuši, mācoties gatavot savu produktu un pilnveidojot prasmes, skatoties YouTube.