Mīluļu atslēga — attīstība!

Prāta vētra šāgada Baltic Brand svinīgajā pasākumā Rīgā.
Publicitātes foto

Prāta vētra šāgada Baltic Brand svinīgajā pasākumā Rīgā. Publicitātes foto.

Dati: Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģiskais direktors
Dati: Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģiskais direktors  Foto - 

Kas mainījies 20 gados, kopš Latvijā tiek noteikti mīlētākie zīmoli? Kam cilvēki vairāk pievērš uzmanību, un kāda ir to uzņēmumu panākumu atslēga, kas topā spējuši noturēties ilgstoši

Ideja par mīlētāko zīmolu topu 2004. gadā radās Andrim Rubīnam un Reinim Grantam, kuri tobrīd bija daļa no starptautiskā reklāmas aģentūru tīkla DDB. «Abi secinājām, ka 30 dažādās pasaules valstīs tiek veikts apjomīgs mīlētāko zīmolu pētījums, bet Latvijā un Baltijā tāda nav. Nospriedām, ka tāds vajadzīgs arī šeit, jo būtu vērtīgi saprast, kas ir atzītākie, vērtīgākie un veiksmīgākie zīmoli,» saka Andris Rubīns, Baltic Brand Forum līdzdibinātājs un radošās aģentūras Magic vadošais partneris. Bijusi pārliecība, ka tas daudz ko pateiks arī par sabiedrību.

Jaunākajā žurnālā