
Ilustrācija — Shutterstock.
Nākamie desmit gadi biznesa pasaulē sola klientu apkalpošanu nodot mākslīgā intelekta rokās un paredz, ka cilvēki fiziski satiksies aizvien retāk
Jauna desmitgade klauvē pie durvīm, līdzi nesot lielu, necaurredzamu ilūziju un cerību mākoni. Biznesa pasaulē nākotnes prognozēšana ir gana populāra, tāpēc desmitgades mija ir pateicīgs brīdis izteikt versijas, kādas tehnoloģiskās iespējas ietekmēs uzņēmumus un patērētājus. Kā māca vēsture, tie, kuri pirmie paspēj uztvert jaunās vēsmas, tām ne tikai labāk piemērojas, bet arī pamanās nopelnīt krietnu žūksni.
Aizejošā desmitgade vēsturē paliks kā mobilitātes rītausmas ēra. Tieši šajā posmā biznesa pasaule pārorientējās no galddatoriem uz klēpjdatoriem, planšetēm un mākoņpakalpojumiem, gūstot iespēju attīstīt attālināta darba konceptu. Viedtelefons kļuva par galveno multimediju saziņas rīku, dažam labam aizstāja televizoru un lika biznesiem mārketinga aktivitātēs īpaši pievērsties patērētāju sasniegšanai ar mobilo ierīču starpniecību. Šobrīd telefons arī kļūst par naudasmaku.